четвер, 19 червня 2014 р.

Рефлексія. Модуль 1, 2.

Перші враження: реєстрація.
          
Це - жах. Думала, що здадуть нерви, поки розібралася в ієрогліфах. Але все позаду. Тепер легше. Ознайомилася з документом "Навички 21 століття", переконалася в перевагах проекту. Цей модуль допоміг мені ознайомитися з навчальним проектом -"5 П".    Тренувалася працювати з допомогою наших тренерів. Вони розумнички, у них залізні нерви. Я їм навіть заздрю. Вистачило б їм сил на нас, неуків, до кінця.
          Найважче сьогодні було створювати буклет, а особливо вставити малюнок. Але і з цим, я думаю, - справлюсь.

4 коментарі:

  1. Вітаю Вас з першим днем навчання! Як класно Ви почали рефлексію, видно Ви, особистість! Молодець! Тільки похвалити себе забули? Успіхів і натхнення!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова рефлексія!!! А труднощі і проблеми? Їх ми всі разом будемо долати, як вершину неприступної високої гори. Вітаю з плідним днем навчання. Успіхів Вам і терпіння.

    ВідповістиВидалити
  3. Мені дуже пощастило з сусідкою. Незважаючи, що маєте багато своєї роботи, завжди готові допомогти. Дякую Вам! Ви дуже здібна учениця. Наталія Альбертівна права - Ви заслуговуєте на похвалу, адже, на мою думку, Ви за два дні досягли дуже гарних результатів. Це також простежується у вашій чудовій, щирій рефлексії. Так тримати далі! Забувайте про сльози Вашого Смайлика в рефлексії за 19 червня. Далі лише з посмішкою мандруйте по чарівній країні "INTEL"!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за добрі побажання! Я дуже рада, що Ви є поряд в потрібну хвилину. Удачі нам!

    ВідповістиВидалити