вівторок, 24 червня 2014 р.

Рефлексія. Модуль 7.


Цікаві вправи, які сьогодні запропонувала СелюковаО.Д., для покращення розумової діяльності, нам були дуже потрібні, тому що день видався важким. Знову великий потік інформації. Переглянули приклади учнівських презентацій. Мені було це цікаво, тому що я порівнювала зі своєю презентацією. Знову робота в групах, проведення педради. У нашій групі Бутенко С.І., а це - гумор, робота на веселій ноті.

А далі робота над Планом вивчення теми, де я вносила зміни і доповнення. Дуже серйозна праця. Не допомагають навіть мої "четверо очей". Але і з цим бар'єром я справилась. Так що перемога буде за нами!!!

1 коментар:

  1. Знання разом з гумором краще засвоюються. Ми дізнаємося, щось нове і про колег (тільки гарне). Ще один день і будете відпочивати. Вперед до перемоги!

    ВідповістиВидалити