пʼятницю, 20 червня 2014 р.

Рефлексія. Модуль 3,4.


    Цей модуль познайомив мене з оцінюванням, допоміг розібратися й узагальнити знання про ключові, тематичні і змістові питання. Багато уваги приділили практичній роботі.  Це допомогло мені сформувати тему, над якою я буду працювати на курсах. Також сьогодні мені дуже сподобалась робота в парах. Я познайомилась з цікавим проектом моєї колеги Селюкової Ольги Данилівни, за допомогою якого вона намагається довести, що математика - цариця наук.

        Познайомилися  та намагалися заповнити "Опитувальник", але не стало світла - і техніка замовкла. Тому зараз допрацьовуємо самі. Але, найголовніше, за порадою фасилітаторів я маю переробити назву свого проекту. Вона має бути загадковою, оригінальною.
                                            Тому,  починаю думати!!!

1 коментар:

  1. Вітаю! Ви молодець! Самі справляєтесь і іншим допомагаєте. Похваліть себе наступного разу. Сподіваюся, що наступного разу не буде проблем зі світлом. Успіхів вам!

    ВідповістиВидалити