понеділок, 23 червня 2014 р.

Рефлексія. Модуль 5, 6.


     Накінець сьогодні "розвиднілось". Після тяжкої роботи вдома, я придумала назву проекту, навчилася створювати слайди до учнівської презентації. Тому сьогодні було легше працювати.

День розпочався з веселої розминки, яку підготувала наша колега Бутенко С.І. І на такій веселій ноті він і пройшов. Наші тренери придумали цікавий поділ на групи, в яких ми готували педради.Виступи були досить цікаві. У цьому модулі ми також досліджували, як здійснювати пошук потрібних ресурсів в Інтернеті та оцінювати їх. Найцікавіше було сьогодні будувати діаграми. Я цьому дуже хотіла навчитись, тому вдячна тренерам за науку. Ознайомилася з  "Веб - ресурсами з безпеки в Інтернеті". Думаю, що цей матеріал зможу використати на батьківських зборах. А взагалі, сьогоднішнім днем я задоволена. Дякую всім за співпрацю. Успіхів всім!!!

4 коментарі:

  1. Добре, що вам почало подобатися. Я дуже за вас рада. Ви дуже гарна, старанна учениця. Мозок людини здатен учитися все життя – з моменту народження до самої смерті.(Гордон Драйден). Успіхів Вам!

    ВідповістиВидалити
  2. Так, я помітила, що сьогодні Ви працювали з задоволенням. І якщо вже є певні результати праці, то Ви йдете по правильному курсу. Завтра буде ще більше результатів, бо Ви - МОЛОДЕЦЬ!

    ВідповістиВидалити
  3. Інакше і не могло бути, бо Ви дуже стараєтесь. Рефлексія - чудова. Все сприймаєте швидко. Навички виробляться з часом. Головне - позитивне ставлення, а воно у Вас таким і є. Тільки не бійтесь! У Вас є постійний страх втратити якусь інформацію. Завжди можна це виправити.

    ВідповістиВидалити